miercuri, 26 ianuarie 2011

yeah.. aaa. stupid !!!!!

mai am ce zice? pur şi simplu probabil nu mă străduiesc destul. îs o proastă. se ştie. chiar nu mai contează. nici la asta nu's bună, atunci chiar nu ştiu la ce altceva. probabil la nimic. mi'am dat seama însfârşit că chiar nu's bună la nimic. la NIMIC ! rostul meu? să mă fac de căcat. ha ha. cred că ăia care mă observă de departe râd de mine cu lacrimi. şi uite că încă o dată le'am dat ocazie să se şi cace pe ei de râs. aş vrea să pot şi eu râde de idioţenia mea stupid kid.

She.: ce i imposibil?
Organic Mistake x.x: mor. bagami`as piciru` in ea treaba.
Organic Mistake x.x: nu ma duc la olimpiada.
She.: PULA MEA
She.: ahh bagami-as
She.: da nu i corect
She.: mere blonda aia
She.: jegu ala
She.: fake
She.: si nu mergi tu
She.: da-o in pui mei
She.: \de treaba
Organic Mistake x.x: rusine. vaca proasta! idioata. si auzi ca cica sa mai si am incredere in mine. bag pula in tot.
Organic Mistake x.x: cica copil de italian ha, ? nimic! un jeg de om
Organic Mistake x.x: in stare de nimic
She.: esti normala draga
She.: nu i vina
She.: ta
She.: e vina guvernului
She.: ca nu da sanse
She.: la cine merita
Organic Mistake x.x: da cum sa nu. o sa dau vina pe altii cand eu nu`s in stare de nimic.
She.: esti nervoasa
She.: la maxim
She.: altceva nu mai zic
She.: ca dupa vina e a mea
Organic Mistake x.x: nu, n`o sa ai nici o vina. eu is aia proasta. asta este.
She.: pfff
She.: nu inteleg de ce pui mei te faci proasta
She.: nu e vina ta
Organic Mistake x.x: nu pe naiba. 9.40 e de mine?
Organic Mistake x.x: atata italiana stiu eu?
Organic Mistake x.x: o pula. asta is
She.: da-ti doua palme
Organic Mistake x.x: nici gand.
She.: a..deci nu vrei sa iti revi
Organic Mistake x.x: n`am ce sa`mi revin. prostia nu pleaca daca`mi dau 2 palme
She.: te las ca deja ma zgariu pe ochii
She.: si prefer sa tac
Organic Mistake x.x: poti sa zici ce vrei
She.: esti proasta da sti de ce tu
She.: fiindca nu ai pic de incredere in tine
She.: tu
She.: nu ai
She.: multi ar vrea sa fie ca tine
She.: si nu is tu
She.: multi
She.: sa aiba asa cap
She.: asa personalitate
She.: atatia prieteni
She.: asa viata plina de toate alea
She.: nu poti sa iti scoti asta din cap
She.: nu ai incredere in tine
She.: ti se pare ca esti nebuna
She.: doar fiindca ti la niste persoane atat de mult
She.: doar fiindca vrei sa scrii undeva de asta
She.: esti nebuna sa crezi asta
She.: cate pers stiu ce e aiai prietenia adevarata
She.: cate pers stiu sa scrie lucruri asa faine despre prieteni lor
She.: ??
She.: imi zici si mie tu
She.: cate pers isi iubesc asa familia
She.: orice s-ar intampla
She.: cati dubiosi de varsta noastra fac atat curat
She.: si au atat grija de frati mai mici
She.: cati tu
She.: esti proasta esti o proasta...fiindca nu crezi in tine...
She.: uita.te in oglinda \
She.: da-ti doua palme si revinorti
She.: nu tre sa te schimbi
She.: tre sa te acepti pe tine si sa fi tu

Organic Mistake x.x: nu nu nu. nu`mi intra in cap, si n`am ce`i face. is o idioata si nimic nu`mi poate schimba parerea acuma. nu`mi mai pasa nici ca am cea mai mare medie din clasa. nu`mi mai pasa chiar de nimic. nu mai vreau sa stiu nimic. stiu ca oricum nu`s eu aia desteapta sau alea alea is restu` la care li prea lene sa invete sau pur si simplu imi lasa mie cale libera sa am impresia ca is printre cei mai buni si ma lasa sa traiesc in lumea mea roz ca sa poata sa rada cu lacrimi cand pic din norisoru meu roz si frumos

wtv. nici asta nu'mi demostrează nimic. e cea mai bună prietenă şi încearcă doar să'mi ajute starea de spirit. nici o şansă, îs o cretină.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu