sâmbătă, 22 ianuarie 2011

winter..

uitasem că iarna este anotimpul meu preferat. uitasem că exist şi că mă pot distra din nimic. uitasem că sunt încă copil. uitasem tot. şi totuşi azi mi'am reamintit. am am fost în stare să mă fiu fericită chiar dacă mă aşteptau alte zile proaste, alte idioţenii, alte alea. ninge continuu.. zăpada e atât de plăcută ! pur şi simplu atât de mult îmi place.. uitasem de frig, uitasem că mă ud şi că o să'i ud la mama toată casa, uitasem tot. era atât de frumos.. pur şi simplu. nu'mi era deloc frig cu toate că eram udă leoarcă. eram toată ninsă. mi'am băgat faţa în zăpada de pe gardu din faţa blocului şi dupaia am sunat'o pe mama să iasă pe geam să mă vadă. am stat sub un copac si toată zăpada căzută la un vânt uşor mi'o căzut în cap. ador iarna. chiar uitasem asta. atâta stres... atâta lipsă de timp.. atâta tot.. încât poate pănă la urmă o să uit că exist..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu