miercuri, 12 ianuarie 2011

i miss..

şti, nu credeam că am s'o spun vreodată, dar chiar mi'e dor de vară. hmm.. poate nu e doar vara propriu'zisă care mă face să'mi fie atât de dor. mi'e dor de atmosferă. şi, totuşi, nu vreau să mă plâng.. şi nici nu mă'ngrijorez, pentru că ştiu că probabil vor fii veri şi mai frumoase împreună. poate vom avea parte de mai multe distracţii ca vara trecută, nu'i aşa? ultima vară m'a învăţat să iubesc şi să stiu să accept unele situaţii zâmbind pentru că ei - sau cel putin el - sunt mereu lângă mine. a fost prima vară în care nu aşteptam deja la începutu' lui august să înceapă şcoala, să încerc un fel de dor de colegi, sau sentimente de genu' ăsta. ceva îmi zice că fiecare vară de acum în colo îşi va pune amprenta tot mai mult pe viaţa mea. de ce? poate pentru că până acum n'am trăit. poate doar acum am început să'mi savurez viaţa. poate că ei m'au învăţat asta. cu toţii am învăţat ceva vara asta.. cel puţin din întâmplările care au avut loc între noi. probabil cel mai de preţ lucru care l'am avut vara asta - şi ceea ce n'am avut până acum - au fost prietenii. eram mulţi şi ne'am distrat pe cinste zic eu... mai este puţin, chiar aştept luna mai, când deja şcoala'i gata şi tot timpul ne revine nouă pentru noi şi pentru nimic altceva. şi ca deobicei, trebuie să se termine cu o mulţumire. vă mulţumesc mult pentru că'mi sunteţi alături şi pentru că m'aţi învăţat să trăiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu