vineri, 9 mai 2014

What happens when you feed a little monster? IT GROWS!

Ei bine, i-am spus 2 lucruri săptămâna asta.
Primul, că îl vreau. A fost cât se poate pe un ton de glumă.
"Vreau joooc."
Eu am joc, te vreau pe tine.
"Măi, măi... Mă vrei pe mine?"
Pe tine în joc.*
Al doilea, faptul că îmi apare în prim plan fiecare piesă pe care o pune.
Răspuns?: "Sweet."
Ei bine, nu-s tâmpită, pe bune. Din momentul ăla, în fiecare seară a pus o piesă. Nu-s nebună... nu îs! Nu a mai pus atâtea piese câte a pus în 4 zile, în o lună întreagă altădată... 
Man, spune-mi ce vrei... ce crezi, ce gândești și ce simți. De ce-mi atragi atenția asupra ta în fiecare seară? Știi bine că oricum mi-e dor de tine toată săptămâna.... de ce hrânești monstrul din mine? Curând va avea nevoie de mai mult decât atât... Stop it or adopt the monster! ^^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu