vineri, 16 mai 2014

Nanaan aaaaa naaaa all day long.

Astăzi m-am dat de gol... sau sunt ei prea atenți. Au făcut mișto de mine, dar mi-a plăcut. Doar gândul că ar putea sa îmi acorde ceva mai multă atenție sau ceva mă face să mă simt bine. Dar e ok.  Ca deobicei mă port copilărește și ca o proastă lipsită de afecțiune, dar e ok. Așa și sunt. Copilăroasă lipsită de afecțiune. Mai întâi am scăpat numele lui, strigând alt coleg. Apoi o altă colegă mi-a atras atenția despre ceva ce spusesem despre el. Apoi, strigând la un coleg, i-am zis:''du-te să mori tu!'' Iar colegii mei dragi s-au gândit la câte ceva despre el să-mi zică. Eu nici nu mi-am dat seama. Una din colege: ''Dar ai stat mult cu el... hmm... știm cu toții ce înseamnă.'' Am reacționat ciudat, apoi ceilalți 2 au istorisit ceea ce se întâplase până în momentul ăla și au râs de mine. Nu m-am supărat deloc. Chiar ne-am distrat. Ce să mai zic că am primit locul de lângă el la filmul de marți! Well, I am really having fun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu