miercuri, 21 mai 2014

little conversation 4

  • zic că ar trebui să te calmezi....
  • așa-i?
  • da, așa cred.
  • ce fac greșit?
  • tânjești după atenție.
  • da...
  • și, chiar dacă până acum nimeni nu zice nimic... s-ar putea ca în scurt timp să o faci de oaie.
  • ai dreptate...
  • cu ce crezi că greșești?
  • poate cu faptul că mereu vreau să mă apropii de oameni, că nu las lucrurile să meargă de la sine și abia aștept să racolez un nou prieten.
  • altceva?
  • păi... pur și simplu nu-mi văd de viața mea... fac orice să am atenția și admirația oamenilor... nu o fac intenționat... se întâmplă... și uneori îmi dau seama prea târziu.
  • acum e târziu?
  • tu ce crezi?
  • cred că încă poți recupera ceva, și poți să-ți salvezi și demnitatea. fii ceva mai reținută. gândește-te la el... te va ajuta.
  • iar el? de ce el?... nu...
  • ba da. datorita lui ai învățat că uneori mai trebuie să taci, ori, acum e momentul să apelezi iar la el.
  • o să pic rău de tot. 
  • ba nu. știi bine că atunci când îți permiteai să te gândești la fiecare lucru ca și cum ar fi calculat de el, nu ai căzut, ba din contră, asta te aducea la suprafață.
  • iar el...
  • potolește-te. calmează-te. dă-ți timp, dar dă-le și celorlalți timp. să te cunoască, să te accepte și să vadă cine ești. dar mai întâi, e nevoie să știi tu cine ești.
  • am să mă străduiesc.
  • fii mai modestă!
  • până azi credeam că sunt.
  • nu cred că ești.
  • nici eu nu mă mai cred.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu