marți, 20 mai 2014

Watch her...

- "Auzi mă, chiar o vorbit de mine?"
- "Huh?"
- "Ea mă, a vorbit de mine vineri?"
- "Cine mă?"
- "Ea mă... "
- "Ah, Eve?"
- "Da. "
- "Pai am făcut mai mult mișto de ea, nu că ar fi vorbit ea mult."
- "Ah... bine."

- "Deci... a fost doar mișto, nu? Nu o vorbit de mine."
- "Ce mă? "
- "Ea mă. Nu? Zi doar."
- "Cine? Ah, iar ea? Ce-ai pățit de ești așa curios?"
- "Vreau să știu."
- "Contează?"
- "Îmi zici sau nu?"
- "Haha, nu."
- "Ce prost ești bă."

- "Ce ai?"
- "Nimic."
- "Ce ai mă?"
- "Ți-am zis că nimic. "
- "Ce? Of, știu eu. Te-ai ofticat că nu ți-am răspuns."
- "..."
- "Ce ai mă? Pe bune? Își place de ea?"
- "Nu."
- "Nu pe naiba. "
- "Nu mă."
- "Ce căcat îți poate plăcea la ea?"
- "Ce?! Tu chiar nu vezi? "
- "Ce să văd?"
- "Ție nu-ți place?"
- "Eve?! De ce mi-ar plăcea? Nu ai văzut cum..."
- "Nu te apuca să te legi de aspectul ei. Zi-mi dacă-ți place ea."
- "Îi merge capul. Da'..."
- "Ești tâmpit. Nu vezi. Să-mi bag picioru'. "
- "Ce ai mă?"
- "Chiar nu vezi cum se poartă? Cum radiază starea de bine din ea? Cum e atentă la tot și nu-i scapă nimic. Se lasă să cadă de fraieră doar ca să te facă să zâmbești. Cum îi pasă de tot, și se face să nu. Apoi, e jucăușă, și fiecare conversație poate avea măcar dublu sens. Știe ce face. Înțelegi? Nu. Nu înțelegi, chiar nu poți să vezi dincolo de aparențe. Da mă, m-am pierdut în ochii ei de-un albastru impecabil. În zâmbetul ei timid și în modul ei de-a fi."
- "De când vorbești tu așa? Ai chef de mișto-uri?"
- "Uită-te la mine mă, sunt eu cu fața de miștouri la ora asta?"
- "N-ai cum să vorbești serios."
- "Tu doar uită-te la ea, fraiere. Și va fi a mea."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu