vineri, 30 mai 2014

I shall let the butterflies go... for a moment.

Piesa asta imi răsună în cap...

Oricum... Aveam ceva important de făcut de dimineață... M-am trezit mult prea târziu. M-am trezit după ce s-a terminat visul. Mintea mea nu a vrut să mă trezească.... știa că o să mă simt rău toată ziua. Dar asa... Vai... he kissed me once again. I see it coming. Simt chestia asta tot mai puternică și visele devin cât se poate de reale și se fac tot mai dorite. Nu mă odinesc noaptea în ultima perioadă... și am găsit motivul. Îl visez continuu și adrenalina crește în somn în așa fel că reușește să consume toată energia care se presupune că o dobândesc odihnindu-mă. Trebuie neapărat să îmi revin și să nu mai fiu așa lunatică perioada asta. Măcar până trec examenele. Vai vai...

p.s. a fost un mod perfect de a-mi începe dimineața... he just kissed me.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu