luni, 27 ianuarie 2014

Cum ar fi daca?

Cum ar fi dacă nu ar fi iarnă în viața noastră din când în când? Ce ne-am face fără apusuri, fără seri reci, fără dorul unei îmbrățișări sau fără dorul unui sărut pe frunte? Ce ne-am face dăcă nu ne-am da seama că a fi singur nu e ceva rău, sau că uneori trebuie să fim pregătiți să primim pe cineva în viața noastră, pe cât trebuie să fim pregătiți să și lăsăm pe cineva să plece? Cum ar fi dacă nu am fi petrecut nicio seară singuri în pat, fiindu-ne dor de o răsuflare caldă pe gât? Cum ar fi dacă n-am avea un suflet mic și pur care să ne ia prin surpridere cu un bulgăr în spate? Cum ar fi dacă nu ne-am bucura de frig în așteptarea căldurii. Nu țin minte ultima dată când m-am simțit bine în brațele cuiva, însă dacă am învățat ceva, e faptul că nu are rost să ne grăbim. Azi toată lumea se grăbește. Al meu suflet pereche e undeva, colindând, liniștit ca și mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu