joi, 23 ianuarie 2014

Bro... let's rule the world together.

E a cine știe câta dimineață consecutivă, în care mă trezesc abătută, fără să mai știu ce sa fac. Dimineață în care sunt scârbită de lumea din jurul meu. Dimineață în care sunt tot mai hotărâtă că eu trebuie să mă ridic, și să mă salvez pe mine, și pe micuțul meu. El e singura șansă... în rest, sunt atâta de supărată pe restul... Nu e degeaba când ținem teorii și noi nu facem nimic în privința asta? Nu e degeaba când certăm, dar noi continuăm să ne purtăm aiurea? Cine suntem noi să poruncim și să ne așteptăm ca lumea să ne asculte... tocmai pe noi. De ce? De ce ne comportăm ca niște animale sălbatice... a devenit atâta de comun și obișnuit să înjuri în fața copilului tău... nu mai vreau să aud nimic din toate astea... Promit. Îmi promit mie și piticului, că mă ridic pentru noi. Că noi o să ajungem sus. Amândoi. Împreună. Restul nu mai contează, și nici nu mai am nevoie de ajutorul nimănui. Eu și el. Nu am de gând să îl mai las cu voi... nu-l meritați... stricați totul din el.... nu vă mai cunosc....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu