duminică, 1 decembrie 2013

Who's the frozen one? *

''Mi se invarte o vaga idee, da n-am cum s-o materializez.''
 Care-i legătura dintre tine și animalele care-ți plac? Sau luna în care te-ai născut? Sau mediul în care te simți întreagă? Ai prefera să mori arsă sau înghețată? Duc toate la aceeași trăsătură/adjectiv/calitate? La 'rece'? Sau mai ales la 'înghețat'? Hmmm... îmi amintesc când îmi povestise:
''Eu eram fiica reginii gheții... iar tatăl meu era vântul... Mama era mereu ocupată... avea un regat de condus... Tata, el... 'Vântul', dispărea mereu... Îl simțeam uneori, printr-o adiere, printr-un suflu în pletele mele. Dar el, el mi-a fost mereu alături. Chiar și acum, în timp ce povestesc, știu că o particulă din el este aici, deaceea zâmbesc mereu, să știu că se poate sprijini pe obrazul meu. Dar, cu toate că eram fiica 'Ei, am crescut singură... niciodată lumea nu m-a plăcut pentru ce eram... ci doar pentru cine. Am ales să-mi petrec timpul cu un pinguin si cu un lup... Ei, ei obișnuiau să mă țină cu ei. Era foarte frig în ținut, și în ciuda originilor mele... eu nu eram așa... mie îmi era uneori frig... dar ei au fost mereu lângă mine să mă încălzească. Sincer, nu mai știu... a fost de mult, eu am murit de câteva ori... iar acum, mă pot rezuma doar la a iubi orice lup... oricât de singuratic s-ar crede, și să plac pinguinii... în speranța că într-o zi îi voi întâlni pe dragii mei. 
Se-nțelege... lupul... da, singuraticul, a ajuns să fie cel pe care l-am iubit... a fost cel care a dezvoltat instinctele primare în mine. Nu te-ncrede, privește și sari doar când ești sigur și... n-ai nevoie de haită ca să poți să te dezvolți. Ești unică. Ține minte că ai avut un lup lângă tine, iar oriunde vei merge, nu-ți vei aminti numele meu, vei știi doar că eu ți-am curmat calea, eu ți-am spus încotro să o apuci. Caută-mă, dar nu mă vei găsi. Eu sunt aici, și în oricare el, mă vei vedea pe mine. Eu sunt acolo unde ti-e sufletul. Iar pe 'el', eu îl voi alege... va avea calitățile necesare: va fi un singuratic, dar când vei avea nevoie de el, va fi fidel. Nu-și va împărtăși gândurile, dar te va iubi și ar putea să te lase să crezi ceva greșit decât să recunoască. Dar nu te minți, tu nu ești un lup, tu vei iubi unul.'
Da. nu știu ce s-a întâmplat... dar, asta e tot ce-mi amintesc... au fost ani buni... eram mare deja pe vremea aia... însă acum, țin minte cuvintele lui... și l-am găsit și pe 'alfa' de care zicea el... iubesc recele, și eu la rându-mi sunt rece. Eman căldură pentru ceilalți, așa cum o făcuseră pritenii mei, dar înauntru... a rămas răceala aceea infernală... ''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu