duminică, 22 decembrie 2013

No chance, colega'...

Poate e amuzant, poate a fost o prostie. Însă am siguranța că am învățat ceva. Un coleg a vrut să mă răsplătească pentru că îl ajutasem cu ceva... și m-am ales cu un 'masaj'... la început părea să fie doar aia... dar, după, vin, săruturi pe gât și alte alea... normal că nu s-a întâmplat, îmi povestea ce urma să facă.. ei bine, apoi s-a mirat când i-am dezvăluit că mi-am dat aprobarea doar pentru masaj... și a rămas surprins...
Ceea ce am învățat este că, în primul rând un băiat care merită nu mă va lua niciodată așa, și în al doilea rând băiatul care va merita, va știi cum să mă ia chiar dacă voi părea dificilă. Amandouă se anulează și completează una pe cealaltă. Dacă el va știi cum să mă ia, nu va acționa așa, și chiar dacă eu voi fi reticentă, va știi cum să se comporte. Oh well, e la mintea cocoșului, dar trebuie să o pățești să fi sigur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu