vineri, 13 septembrie 2013

Letter to Rival.

Dear Rival,

Uite, e ora 1.30... ne-am auzit seara asta, însă, pe bune mi-e dor de tine. Mi-ai acordat din nou atenție în ultimele zile... nu înțeleg de ce această schimbare... nu înteleg care a fost, de fapt, greșeala mea, însă cert e că am îndreptat-o. Mă gândesc la tine obsesiv seara asta. Nu știu ce am. Mă gândesc la cum aș putea să te ajung din urmă... și cum să mă schimb să fiu mai bună. Oare, cum ai putea să mă consideri?... It's a stupid thing, i know... but, as always, you are in my fucking mind before i fall asleep. 

Ascultam înainte să încerc să adorm un intrumental pe care mi-l trimiseseși parcă în altă viață. 
Practic, aș vrea să îți spun multe, dar nu prea am ce zice... mă ții cât de cât într-un echilibru, și îmi impun să gândesc de cel puțin 2 ori înainte de a-ți spune ceva. Aș putea probabil să te îndepărtez încercând să confesez ceva. 
Well, anyway, știu că am repetat-o, și probabil o să devin într-adevăr plictisitoare la un moment dat, însă, tu, într-un an de zile mi-ai schimbat total viața, modul de a gândi, perspectiva, totul. Faptul că am rămas în țară a fost datorită ție... datorită faptului că vroiam să îmi fii în continuare alături și să nu mă lași să plec. Mintea mea egoistă vrea să creadă că tu chiar nu ai fi vrut să plec. Asta probabil nu o voi afla niciodată. 
Sincer, eu îmi doresc să rămâi cât mai mult în viața mea. Îmi doresc să rămâi mereu ''rival'' și mereu să fim noi... Cine știe câte se vor schimba. Însă, mulțumesc, iar atunci când voi crește mare, va fi doar datorită ție. Tu ai fost primul care a reușit să mă pună pe gânduri și care a reușit să tragă ce-i mai bun din mine. Iar schimbările prin care am trecut în ultimul an, se datărează ''brainwash-ului'' tău.

                                                                                                          Your sincerely, 
                                                                                                                               Rival.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu