vineri, 6 septembrie 2013

Amintiri din vara trecută - o mână peste o alta poate să calmeze 2 suflete.

Hei tu. Mă gândesc de ceva timp, care ar fi piesa care îmi amintește cel mai mult de tine. Piesa care te reprezintă. Piesa care pur și simplu când o aud să mă gândesc la tine. Or la noi. 


Dat fiind faptul că nu pot alege, am să-ți arăt anumite piese care îmi puțin atrag gândul către tine:

  • Skillet - Monster (prima piesă pe care mi-ai trimis-o, care nu știu din ce motiv, dar tot timpul am ținut-o minte)
  • Crossfade - World so cold. (cred că știm despre ce e vorba în piesa asta)
  • Sam Tsui - I know you were trouble 
  • Sam Tsui & Chrissy Costanza - Heart Attack (ascultată până la epuizare)
  • Chrissy Costanza - Catch my breath (idem)
  • Alex - Foarte tare 
  • Grasu - Turbofin
  • Linkin Park - Castle of Glass 
  • Major Lazer - Get Free 
Well, majoritatea sunt recente, pentru că timpul petrecut împreună acum e altul. 

Îmi amintesc diferite episoade cu tine, majoritatea sunt cele în care mi-ai fost alături, și ți-ai dat seama că era ceva cu mine, când mulți nu mă băgau în seamă. 

Zi-mi ce pot să-ți spun atunci când îmi spui că vrei să pleci? Zi-mi!
Știi cum e? Știu că ție ți-ar merge mai bine. E adevărat. Cumva astăzi mă și bucuram. Să știu că prietenul meu pleacă departe.. Da, pot să mă bucur. Promit că am să te susțin, promit să îți fiu alături în deciziile pe care le iei și să fiu acolo când nimeni nu crede în tine. Ok?
Curând din ceea ce suntem noi vor rămâne amintiri. Uhm, uite-te la ceva:

Date:04.07.2013 00:48:42
TEXT:Auzi as avea nevoie de tine...o sa sune maxim de ciudat....dar trebuie sa iesim mai mult....adica eu sa ies cu tine...imi esti un model inspirational si chiar am nevoie de asta...

Date:04.07.2013 00:52:58
TEXT:Why i dont know yet\, you just do that :)) pur si simplu\, stam la o discutie si ma inspiri... Nu am o explicatie logica


Date:04.07.2013 01:10:41
TEXT:N-am nevoie de tine pt cv anume \, doar ca ma inspiri si am nevoie de asta :)


Următorul mesaj nu se referă la mine/la noi, însă a fost perioada în care stăteam foarte mult împreună plângându-ne de milă. Well, seara de pe Feleac, cu Rom-ul și o sticlă de Cola, piesa pe repeat... and, well, pur și simplu eram acolo dar cu mințile la "el" / "ea". Seara aia nu va fi ușor de uitat. Îți mulțumesc pentru perioada aia. Mulțumesc că mi-ai arătat ca o mână peste o alta poate să calmeze 2 suflete. Piesa asta urla în capul nostru, over and over... That was cute. 


Date:09.07.2013 12:21:43
TEXT:"I really miss your hair in my face\, the way your innocence taste" ... Neata?:))


Ține minte: Eu cred în tine! 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu