marți, 24 mai 2011

little conversation 2

  • ce vezi în ochii mei? 
  • poate inocenţă?
  • inocenţă? de unde îţi rezultă o asemenea trăsătură? 
  • din adâncul adâncului ochilor tăi. se pot citi atâtea în ei...
  • cum poţi vedea tu aşa ceva în spatele unei asemenea persoană? care nu gândeşte, nu face ce trebuie, răneşte, nu.i pasă.. 
  • asta crezi tu. dar tu nu te vezi. plus, a nu gândi, nu înseamnă că nu eşti o persoană bună.
  • iar tu nu mă cunoşti
  • tu nu te vezi. tu nu te poţi privi. tu nu te'ai văzut nici atunci în troleu.. lângă orbul ăla. cum îl priveai, cum erai atentă la el, să nu'l dea nimeni jos, cu câtă grijă te mişcai, cu cât talent ai uitat de necazurile ce te doborau cu 5 minute înainte, cât ţi s'a schimbat expresia feţei, cât de aproape îi erai. vrei să continui? crede.mă, tu nu te vedeai.
  •  nu cred.. de fapt, îmi amintesc. aş fi vrut ...
  • ai fi vrut să.l strângi în braţe. spune'o. 
  • da, asta aş fi vrut. mi'a căzut foarte drag. 
  • şi asta în 7 minute petrecute împreună. şi tu mă întrebi unde văd inocenţă? ai dreptate, nu văd doar inocenţă, văd şi bunătate, înţelegere, iubire, sprijin. nu eşti aşa cum crezi. degeaba. nu vei fi o scorpie niciodată.
  •  mersi, n'ajuţi deloc.
  • asta eşti tu. eu vreau doar să te vezi, să te cunoşti. 

are totuşi dreptate.. de ce nu pot fi o scorpie? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu