sâmbătă, 14 mai 2011

fuck this stupid moments.

bun, revenind la perspectiva din primele 2-3 postări, spun că sunt o persoană foarte rea, aiurea, banală, proastă. şi toate astea pe puţin spus. de ce? oare de ce pot spune asta? păi doar pentru că să zicem că mă cunosc. şi mă urăsc din n puncte de vedere. încet încet dispar şi acele puncte care cândva le apreciam la mine. nu mai există acea veche eu, s.a cam dus naibii, odată cu timpul.
ok, chestiile ăstea mici ce gravitează în jurul meu se numesc prieteni, sau mă rog, de faţadă cel puţin aşa se intitulează. cu toate că deobicei îmi sunt alături, eu dau cu picioru în ei şi dupaia tot eu plâng. prostia mea pare să nu cunoască limite. nu mai sunt nici ambiţioasă, nici tipa plăcută de toată lumea, nici aia care stătea să deseneze ore întregi, nici aia care le râdea la toţi în faţă, nici aia care să fie tare. nu mai pot rămâne impasivă la orice. toate mă pot lovi. şi normal, orice ce cuvânt mă străpunge. am ajuns unul din cele mai mari jeguri din istorie, poate chiar in top 10. mă pot simţi mândră, nu?
nu mai pot accepta pe oricine, nu mai plac pe oricine, nu mai am încredere în nimeni. am devenit o sălbatică. da, adevărat, şi înainte eram o sălbatică, dar o sălbatică bună. acum, nici măcar jarul nu pot spune că a mai rămas din vechea eu. chiar dacă încercam cândva, şi cândva corpurile din jurul meu gravitau pentru mine, acum, nimeni, nimic. doar întuneric. şi oare de ce? hai să îţi spun eu: pentru că îi dau deoparte fără să îmi dau seama. plec de lângă ei, atât fizic, cât şi psihic.
m.aş bate. mi.aş da pumni. dar mândria şi prostia nu mă lasă să fac nimic. conştiinţa aia proastă nu mă lasă să pun capăt la tot. doar gândul că poate corpurile ar suferi daca aş pune capăt..

2 comentarii:

  1. Nu stiu daca trebuia sau nu 'sa plangem'. Multi se regasesc in postarea aia, si pentru majoritatea am multa stima :d.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer dupa cum a spus si Yassemina si eu ma regasesc in postarea asta si chiar am vorbit cu cineva despre asta, adica ca nu imi place ceea ce am devenit. Mi-a spus in felul urmator: ceea ce ai devenit nu poti schimba, dar poti incerca sa schimbi ceea ce esti acum in bine, intr-o persoana de care sa iti placa fara a mai privi spre trecut.

    RăspundețiȘtergere