duminică, 8 mai 2011

Happy B-day !

La mulţi mulţi ani  ! îţi doresc tot ce e mai frumos şi mai bun, nu cred că are rost să ne povestesc povestea. istoria noastră e încă scurtă, dar are tot timpul din lume înainte, îţi promit. vor mai fi atâtea şi atâtea momente petrecute împreună, peste ani ne vom aminti de prostiile de acum şi vom râde fix ca acum. bă, în schimb cred că are rost să îţi spun cât de mult ţin la tine şi că eşti cel mai bun prieten pe care'l poate avea cineva.. poate mult prea bun pentru cineva ca mine.. eşti o persoană foarte calumea. eşti hmm.. nu o să fac nici poveşti de dragoste aici, nici mare tam-tam. tu şti foarte bine. nu cred că trebuie să'ţi spun, iar dacă te îndoieşti de ceva, sau nu şti atât de bine cât cred eu, te sfătuiesc să mă întrebi. şi'ţi voi răspunde cu cel mai mare drag. eu, tot ce pot să fac, ce'mi stă în puterile de om extrem de simplu, e să'ţi fiu alături mereu.
 eu.. Te Iubesc Extrem De Mult  ! ! !  La mulţi ani  ! ! !



postarea asta e varză.. tocmai pentru că aş fi vrut să fie perfectă şi să'ţi spun cât de important eşti, dar sincer, nu mi'ar ieşi niciodată în destule cuvinte, sau în cuvinte potrivite ceea ce simt pentru tine. eşti pur şi simplu persoana care mă ajută să pot trece mai departe, pe cuvânt.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu