luni, 9 mai 2011

good bye.

hey, ce e cu piesele astea? de ce le asculţi? pentru tine oare mai înseamnă ceva ele? oare vechiul tu încearcă să'şi facă loc pe lângă tine şi încearcă să urle cu toată puterea? ce'ţi trezesc ţie aceste piese? ce vrei oare să spui? şti, mă îngrijorezi. aş da orice pentru vechiul tu. mi'aş dezgropa sentimentele ce treptat le'am îndepărtat de la mine acum vreo doi-trei ani. te'aş strânge în braţe. ar fi ciudat, nu'i aşa? oare de câte ori te'am luat în braţe de bună voie? o dată? niciodată? sincer nu stiu.. vocea lui Em îmi pătrunde adânc inima şi'şi croieşte rapid cale spre suflet.. acum el urlă. da, Em urlă. te strigă. te vrea înapoi. vocea lui face totul, fiecare cuvânt mă străpunge tot mai asculţit şi mai dureros, scoţând la iveală n gânduri şi amintiri. ca atunci cand mă luai şi mă fugăreai prin casa, gâdilându'mă şi râzând împreună, sau atunci când ne dădeam pe gheaţă şi te'am făcut să cazi, ca atunci cand m'ai aruncat în lac, ca atunci cand ţi'am zis că am mâncat flori de la tanti k, că m'a prins şi urma să mă bată şi te'ai apucat de râs şi mi'ai spus să nu'mi fac griji. atunci cand te'ai dat cu mine pe topogan. cât de fericită eram că te'am urcat pe topoganul ălă. atunci cand ai pus un peşte mare în vană. atunci când am fost la pescuit şi am pescuit numa broaşte. atunci când.. vocea lui Em dispăruse, imaginile, amintirile, copilăria, fericirea au disparut. caietul din faţa mea avea două pagini scrise în plus.. iar pete amare mărunte pătau majoritatea cuvintelor. o altă piesă..acum urletul vechiului tu era animalic, vroiai să iesi, dar prea târziu, tu a pus stăpanire pe creier din nou, in totalitate. adio, frăţiorul meu mai mare întodeauna mai mic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu