marți, 19 aprilie 2011

old times.old friends.

în timp ce pletele'mi fluturau la adierea vântului,  aveam alaturi prietenii de odinioară. părea totul ca acum nu mult timp, dar totuşi deajuns încât să'l facă să pară mult. parcă totul devenise trecut iar noi eram cei de atunci. zilele petrecute împreună cu ei mi se derulau în faţa ochiilor, eram absenta acestei lumi. un zâmbet lung îmi picta faţa. brusc, au revenit sentimentele şi gândurile de atunci. brusc, am început să înţeleg ce şi de ce făceam atunci. brusc, îmi doream înapoi vechea gaşcă, vechile obiceiuri, vechii prieteni, vechile jocuri, vechea eu. brusc, i'am văzut holbându'se la mine cu priviri întrebătoare. şi tot atât de brusc, i'am luat pe amândoi în braţe. logic, frunţile lor se încreţiseră un strop mai mult, dar la rândul lor m'au strâns în braţe. nu'mi pot imagina gând le străbătea mintea niciunuia dintre ei, dar nici nu'mi pasă. mă bucur că erau acolo. mă bucur că am putut să'i strâng tare în braţe şi probabil am învăţat ceva.. să am grijă de ceea ce am în prezent şi să nu mă plâng de ceea ce nu am. aşa trebuie să fie. şi aşa trebuie să preţuiesc prietenii şi legăturile pe care le am acum. multumesc pentru azi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu