luni, 18 aprilie 2011

i wish..

nu'mi place ce văd. mă deprimă. dar nu că eşti supărat. nu pentru că'ţi văd lacrimile în ochi, nu pentru că asculţi melodii triste. nu pentru că te macină ceva. ci pentru că nu sânt lângă tine. cu greu rezist să'ţi spun că vreau să te iau în braţe. de ce? pentru că'mi eşti prieten şi pentru că ţin la tine. pentru că vreau să plâng cu tine. şi pentru că mi'ar face plăcere să plâng cu tine. nu m'ar deranja nici să plâng o ora cu tine. nu m'ar deranja nici să'mi plângi în braţe iar eu să încerc să te liniştesc. nu m'ar deranja nimic. mă deranjează doar că nu'ţi pot fi alături. asta e tot. vreau să fi bine. vreau să pot face ceva. vreau să te văd zâmbind. vreau..  mă înţelegi? aş vrea să poţi, dar nu. nu vrei să mă laşi. aşa'i? n'ai putea întelege. aşa fac prietenii, se susţin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu