sâmbătă, 9 aprilie 2011

aş vrea să cred.

aş vrea să cred că a fost doar un coşmar.
aş vrea să cred că m'am minţit singură, decât să dau vina pe tine.
aş vrea să cred că totul se va rezolva.
aş vrea să cred ce mi'ai spus aseară.
aş vrea să cred că nu era din cauza alcoolului.
aş vrea să cred că am acţionat eu greşit.
aş vrea să cred că nu trebuia să plec.
aş vrea să cred că o fost totul o greşeală.
aş vrea să cred că nu a fost vina mea.
aş vrea să cred că vântul bătea pentru mine.
aş vrea să cred că mai bine rămâneam acasă.
aş vrea să cred că era mai bine pentru tine dacă nu existam.
aş vrea să cred că soarele nu va mai apune niciodată.
aş vrea să cred că am doar o zi proastă, atât.
aş vrea să cred că vom fugi din nou în ploaie.
as vrea să cred că e o prostie ce fac.
aş vrea să cred că îs obosită şi deaceea gândesc aşa.
aş vrea să cred că lumea nu e rea.
as vrea să cred că trăim veşnic şi că viaţa e mereu frumoasă.
as vrea să cred şi multe altele..
dar şti prea bine că nici măcar eu nu mă pot minţi într'atât încât să cred.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu