marți, 15 ianuarie 2013

no idea.

i have no fucking idea if it's true... dar, ceea ce ai spus aseară. despre plecarea aia.. well, ești al meu. țin la tin la tine foarte mult. dar, dacă asta crezi că e ceea ce vrei și ceea ce  îți place să faci... eu îți sunt alături. te voi ajuta cu tot ce pot. pe bune. până la urmă, de ce nu aș fi sinceră? ceea ce îmi displace cel mai mult e faptul că noi oamenii suntem foarte foarte egoiști, ne gândim doar la noi și avem impresia că totul ni se cuvine. totul este doar pentru noi și totul trebuie să ne acorde toată atenția. te voi sunsține. pe bune. momentan nu prea am starea necesară pentru a-mi așterne sentimentele. am să revin. poate în momentul în care voi fi sigură că vrei să faci asta. cine știe? poate am luat-o eu în serios și nu era așa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu