vineri, 11 ianuarie 2013

crush

trezești în mine instincte nebănuite. ești doar un om mic speriat, fără soartă. nu ești capabil de absolut nimic. și cu cât mai fricp îți este, cu atât înnebunești mai tare. nu îmi pot da seama cum te poți comporta așa. ameninți, dar ce crezi că rezolvi? doamne, cât mă poți enerva! sper doar să aibă alții grijă de tine. sper să primești ceea ce meriți. eu nu o să mă pătez pentru tine. poți să faci ce vrei. arunci cuvinte urâte, cuvinte care nu ar trebui să fie nici pomenite într-o casă normala, doar pentru că ai avut o viață de căcat încă de când erai mic. nu ai reușit niciodată să te pui în valoare. și tot eu sunt analfabetă? ai să vezi. chiar dacă și acum mă invidiezi pentru ceea ce am și ceea ce fac, îți promit că dacă apuci, ai să mă vezi strălucind și vei fi doar o pată a trecutului meu. tot ce-mi doresc e să țin minte totul ca pe viitor familiei mele să nu permit acest lucru. esti un adevărat monstru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu