sâmbătă, 5 ianuarie 2013

how many times... *

de câte ori fiecare dintre noi am avut în cap planuri mărețe, sau planuri de schimbare, sau planuri de orice natură? câți dintre noi au avut voița necesară pentru a duce la bun sfârșit măcar jumătate din acele planuri? câți dintre noi au spus ''nou an, nou început?'' și apoi au continuat așa cum o făceau până atunci? well, am început anul într-un mod foarte bun. am avut persoane de toate felurile lângă mine, și am realizat câteva lucruri. cel mai important e că întodeauna vom fi înstare de tot ceea ce ne propunem, cu condiția să vrem cu adevărat. se spune că niciodată nu e prea târziu pentru a face, sau învăța ceva.. eu consider că dintr-un anumit punct de vedere mi-am dat seama foarte târziu de anumite lucruri, dar în schimb, mă bucur că am realizat. probabil dorința de mai mult mi-a indus-o aceeași persoană, se știe, de fiecare dată când vorbim pompează voință în mine. iar cealaltă persoană pompează puterea. cele 2 părți se completează și mă fac să merg cât mai departe. de asta, trebuie să continui, și să îmi construiesc planurile de viitor, să nu mai las absolut nimic să mă tragă în jos. dar ce faci când pe de-o anumită parte cei dragi te trag în jos? printre lacrimi scriind această postare... asta pentru că am invocat partea care-mi dă puterea... mă întristează puțin lucrurile, dar pe dimineața voi fi ok. nu trebuie să am nevoie de ajutorul nimănui. trebuie să mă străduiesc singură. nu? maybe not... eu zic că trebuie să am încredere în ei. chiar am, nu se pune problema să nu, dar trebuie să continui să mă las ajutată, altfel s-ar putea să pierd lucruri importante.


chiar nu-mi pasă cine-mi citește postările. pe bune, în ultimul timp nici nu m-am mai îngrijit de modul în care le scriu. mă descarc, am nevoie să scriu pentru a fi ok, pentru a nu trebui să le spun altora ce am pe suflet, ca să nu par atât de slabă pe cât sunt, și să nu fiu nevoită să izbucnesc într-un moment sau altul. în acest caz îmi pasă doar de mine. poate să mă critice oricine. mă simt precum în mintea mea, nimic nu poate să între. oricât și oricine ar citi astea, toate rămân la mine, sunt un nimeni în această multitudine de informatie.

noapte bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu