marți, 29 ianuarie 2013

fallen alien

pot să știu oare până când voi avea acest sentiment de fiecare dată când îmi pronunți numele? sau de fiecare dată când ai grijă de mine și mă cerți pentru că știi ce e mai bine pentru mine... nu că nu mi-ar place. vreau doar să știu cât va dura plutirea asta... știi ceva? nici nu mă înteresează, să dureze cât trebuie. să fie atât cât trebuie să fie. iubesc să simt că ții la mine... i know... nu știu cum de pot să fiu atât de plutitoare.. dar i like it. să se fi terminat cu perioada de depresii? probabil de depresie, da! de enervare? nu! mă enervează în continuare lumea înconjurătoare... dar știi ce? dacă un extra-terestru ar citi între scrierile mele în căutarea unui peisaj al omenirii nostre... ar fi puțin înșelat... pentru că, cu toate că des mă enervez, nu pot să mai redau aceleași realități... i mean, nu mai pot să-mi permit să spun că aici jos nu poți avea pe nimeni... sau că nimeni nu te înțelege... pentru că tu o faci... so, ar însemna să te jignesc. or,  tu ești unul... restul, ratații, porcii de bărbați... promit să le dedic o postare cu prima ocazie când mă calcă vreunu pe nervi. hmmm... sorry, alien... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu