luni, 26 iulie 2010

just a guy..

ăăă...hello' .. păi... există un tip. nu contează nici cum îl cheamă.. nici nimic. îi cam de vârsta mea. l'am cunoscut prin intermediul unei prietene. am iesit cu el de câteva ori pe afară. mda. nimic interesant până aici. ideea e că oricât el încearcă să pară nepăsător şşmd, ştiu că îi pasă. de ce? pentru că m'o ajutat foarte mult, când nimeni nu ştia de am... de cele mai multe ori îmi este aproape, dar totuşi păstrează o oarecare distanţă ca şi cum i'ar fii tot una. în câteva cazuri mi'o sărit în ajutor, când nimeni nu îmi întelegea modu' de a gândi sau.. pur şi simplu nu acceptau ceea ce am avut de gând să fac. el, m'o înteles.. m'o scos din 2 depresii.. şi sincer, chiar ţin la el.. povestim destul de rar.. avem prieteni comuni, mai ieşim pe afară... ba el mă cheamă, ba eu pe el, dar totuşi nu am genu' ala de sentiment pentru el, chiar dacă m'o ajutat, şi chiar dacă nu pare, suntem destul de apropiaţi. atât doar, am vrut doar să vadă că apreciez şi că îl cunosc mai mult decât crede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu