duminică, 25 iulie 2010

...

Fiinţele astea mici si ciudate ce mă înconjoară, şi au grijă de mine.. şi de nervii mei, sunt familia mea. cică le pasă de mine, şi mie de ei. dar, incep să cred că mă rup total de lumea asta. cea care simte cel mai mult ruptura este sorămea: o creatură mică si enervantă pe care cândva o iubeam mai mult decât propria'mi viaţă. acum, ceva s'a schimbat. am impresia că nu ma mai ţin deloc la ea.. mda, e frustrant. aiurea. si cam nedemn să'mi mai petrec timpul între 4 pereţi cu cineva faţă de care nu mai pot simti nimic normal şi atât de firesc. jeg de om! un nimic. 0. o proastă. nimic altceva. that's the way i am.

Un comentariu:

  1. Oh Eve... If you only knew how right you were... I kinda feel that you always knew who to trust... trust your guts, please

    RăspundețiȘtergere