miercuri, 12 iunie 2013

little conversation 3 *

  • exista cineva în viața ta acum?
  • depinde.
  • de ce anume?
  • de modul în care vedem lucrurile.
  • și în ce mod preferi să vezi tu lucrurile?
  • prefer să le văd în vis.
  • asta ce vrea să zică?
  • vrea să zică că aștept mereu seara ca să pot să îl visez.
  • ești îndrăgostită de el?
  • nu. nu cred, nu de el. sunt complet captivată de inteligența lui, de modul lui de a gândi și de a acoperi lucrurile cu un văl de mister.
  • dar? ce vrei să visezi?
  • vreau să-l știu lângă mine. țin la el și-l vreau aproape.
  • spuneai că îl compari cu fratele tău. de ce? sau în ce privință?
  • mă întrebam și eu de ce îi văd atât de asemănători... de fapt, nu ei sunt asemănători, ci sentimentul pe care-l port pentru fiecare în parte se aseamană. ideea e că pe amândoi îi văd mai rar decât aș vrea, amândoi mi-au schimbat viața prin propria prezență și doar prin unele cuvinte care m-au alinat în momente grele sau de cumpănă.
  • ce vrei exact de la el?
  • este o bună întrebare... pe care mi-am pus-o și eu des. cred că m-aș mulțumi să petrec timp cu el. să îl știu că e teafăr, să-mi dea ocazia să-l ajut, să am grijă de el, dar e un încăpățânat.
  • crezi că există vreo șansă să fie ceva cu voi?
  • nu știu... mi se pare că atât de puțin depinde de mine această decizie... mă face să mă simt atât de neputincioasă...
  • ce simți când îl vezi?
  • simt că trebuie să trag cât de mult de timp, să îl am cât mai mult cu putință. cât vine vorba de el sunt atât de egoistă... e un om de viitor.  e un om în care am avut încredere din primul moment. iar prima ocazie când mi-am dat seama, a fost recent, uitându-mă în spate și cutreierând povești de vara trecută... să-mi dau apoi seama că acționam foarte ciudat... era pentru prima dată și cu prima persoană când chiar judecam lucrurile și era prima persoană care doream să știe totul despre mine, să mă cunoască, dar totodată să fiu și eu învăluită într-un mister pentru el... iar cel mai important... nu l-am mințit niciodată... 
  • niciodată?
  • niciodată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu