joi, 27 iunie 2013

instinctul ''matern'' iese la suprafață... te ascult și pur și simplu îmi vine să te iau în brațe... nu pot scăpa de tine... or nu vreau... or i really don't know what to think. aș vrea să treacă timpul cât mai repede să te văd. am să lucrez însă la starea mea mentală. am să încerc să nu mă prinzi nepregătită... ceea ce înseamnă că nu vreau să pic deloc... să se zdrobească nimic în mine dacă nu-mi vei da atenție. voi fi ok..


în altă ordine de idei, sunt conștientă de schimbarea pe care trebuie să o fac, și anume să am o perspectivă de viitor. să încerc mereu să fiu cu un pas înaintea mea cel puțin. în ceea ce urmează, asta am să încerc să fac... probabil nota deplorabilă de la bac mă va face să înțeleg necesitatea unei astfel de decizie/schimbare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu