marți, 29 martie 2011

thank you.

chiar dacă mă bucur de faptul că am pe cineva alături, câteodată am impresia că eu ar trebui să rămân singură.. să nu ştie nimeni de mine.. să pot sta în locul meu preferat fără ca nimeni să ştie. să pot să fiu pur şi simplu singură. mă simt bine când îs singură. dar totuşi, când se întâmplă să rămân singură, exista cineva care ţine la mine. şi oricâtă ceaţă ar fi, reuşeşte să treacă prin ea şi să mă găsească, fără greutăţi. e totuşi singurul care contează. sai, ti voglio un carro di bene, pentru că'mi eşti alături.
chiar dacă cândva, de cele mai multe ori credeam că visez, că nu poate exista o persoană căruia să'i pese atât de mult de mine, tu mi'ai deschis ochii şi m'ai făcut să am încredere în tine. iar dacă ăsta este într'adevăr un vis, îmi doresc să ţină cât mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu