joi, 17 martie 2011

sorry..

 chiar m'am săturat..
eram cu căştile în urechi şi totuşi un zgomot se auzea peste vocea lui hayley.. oh, nu din nou, urlete, certuri, scandal, minciuni!
nu vreau să mai aud aşa ceva. zău.. sau zău dacă mai rezist.. bine, dacă chiar e, logic că rezist, pentru că deja în 8 ani, nervii mi's destul de întinşi astfel încât să suporte aceleaşi prostii.
poate fi posibil că în locul în care se presupune a'mi fii casă, mă simz ca într'o închisoare, sau pur şi simplu să n'am o familie? se poate ca să ajung "acasă" şi să mă închid în cameră că altfel chiar nu suport atmosfera? se poate ca, cu cineva care se presupune că ar trebui să aibă grijă de tine, de fapt să te facă o cârpă? şi nu neapărat fizic, dar mai ales mental, unde îmi dau seama că şi el o avut o foarte mare contribuţie la stima de sine şi la încredrea în mine. e normal, nu? să distrugi un copil în asemenea hal? hmm.. greşesc, nu e doar unul, sunt trei, idiotule.. 3! îţi dai seama ce ai făcut? şi totuşi toată dragostea şi afecţiunea faţă de tine, ce şi'au făcut cu greu cale în sufletul meu mic de copilul care eram atunci, acum se strecoară cu paşi repezi câte un firicel de ură.. fiecare zi care trece, sterge câte o săptămână din timpul petrecut cu tine. amuzant, nu?  m'ai distrus, m'ai făcut să nu'mi mai iubesc nici familia care mi'o mai rămas, tot ce ai încercat să faci bine, se şterge uşor.. şi crede'mă, îmi pare foarte rău.. scriu asta cu lacrimi în ochi pentru că mă dezamăgeşte şi mă descurajează mult situaţia.. nu mai vreau lacrimi, certuri şi stare de rău, crede'mă, nu mai vreau. atâtea amintiri îmi crapă la rândul lor ura, dar nu pot să te mai las să mă loveşti.. crede'mă, apreciez tot ce ai facut, îmi pare rău că s'a ajuns până aici, dar e deajuns. aş vrea doar să'ţi dai seama ce ai pierdut, şi nu zic de mine, ci de cea pe care cândva o iubeai şi pe fiul tău... e păcat.. de tine, în primul rând, că erai un băiat bun, şi binecrescut.. praf s'a ales... PRAF! şti bine că nu cred în aşa ceva, şi nici tu, dar sper să aibă god milă de tine când te va judeca, sper că va înţelege mai bine ca mine de ce şi cum ai făcut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu