duminică, 27 martie 2011

mi manchi.

s 'adorm la tine în braţe ştiu c 'aş fi fericită. oricât mă doare acum prostia asta, eşti tot ce 'mi doresc ca să scada ambele dureri.. şi cumva adorm visând la tine.. dar mă trezeşte ceva.. simt cum nişte mâini fine îmi ridică capul cu grijă şi îl aşează pe ceva.. apoi parfumul tău mă inundă, mă pătrunde şi găsesc puterea de a 'mi deschide ochii.. da, mă aflam la tine în braţe.. îmi ridicai puţin o mână şi îţi ridicai bluza puţin cât să dezvălui o mică parte din trupul tău perfect. mă apropiai şi 'ţi sărutai corpul.. tu mă strânsei tare de tot în braţe în semn de recunoştiinţă şi încredere. pusei şi eu la rândul meu mâinile în jurul tău şi te strânsei cât putui, dar fiind atât de slăbită, îs sigură că pentru tine a fost doar o atingere.. te doream.. îmi era chiar dor de tine.. mă sărutai pe frunte şi îmi soptii că mă iubeşti şi că orice ar fi, vei fi acolo pentru mine.. apoi un sărut îmi închise ambii ochi pe rând şi ştiam că atunci când mă trezesc vei fi acolo. aş fi oprit momentul acesta pentru o eternitate.. dar m 'am lăsat dusă de somn, murmurând la rândul meu un  ''te iubesc''.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu