marți, 15 martie 2011

hope so..

hey.. eu sunt cineva.. chiar nu cred că ar conta cine.. un simplu om între atâţia mulţi alţii contează că s'ar putea să'mi fi revenit însfârşit.. contează că pot din nou să văd punctele bune a unei situaţii şi că sper că aşa voi continua.. mi se pare aiurea să stai luni întregi să îţi plângi de milă, dar totuţi nici nu şti care e motivul.. doar pentru că eşti futută sus din cauza unui motiv nedefinit să le strici zile întregi la cei care încearcă să'ţi fie aproape şi TU! da, chiar tu, îi dai deoparte şi le întinzi nervii cu tot felu'de lucruri inutile. hmm.. bravo ţie, scumpo'.. dar acum, ai tot timpu' din lume să te revanşezi, să le fi aproape şi să le arăţi că te'ai întors.

azi a plouat prima dată, azi îs în toane bune, de azi se vor schimba multe, de azi poate voi reuşi să revin şi la capitolu' scris calumea, nu doar chestii de'am pula.. azi toate merg bine..

după acest lung somn, am lăsat în urmă laşitate, prostie, indiferenţă, răutate şi alte alea ce m'au condus şi reprezentat în tot acest timp.. şi, bine v'am regăsit..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu