vineri, 11 martie 2011

file dintr'o poveste.

Atâtea cuvinte alese
Pe pagini scrise atat de dese
Altora n'are cum să le pese
Câte nopţi am aici culese. [28.II.'11/22.54]


Noaptea asta chiar mi frig
Braţele ce deobicei mă înconjurau,
lipsesc lăsând doar o urmă de durere..
Seara asta am cam dat cu picioru' în tot..
Seara asta mi'aş dori să fiu altcineva..
Seara asta aş vrea să uit că exist
Seara asta e o seară mult prea aiurea..
Seara asta.. mi'aş dori să fiu în alt loc..
Seara asta mi'aş dori să fiu poate chiar sub cerul înstelat..
Seara asta chiar nu mai are nici un rost..  [09.II.'11/22.30]


Atât de diferit lumea s'aşterne
Sub lumina flăcării eterne.. [08.II.'11/16.02]


Flacăra vie a lumânării se stinge
un înger încet păşeşte în casa
îndreptându'se spre masă..  [25.II.'11/00.10]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu