vineri, 11 februarie 2011

alea iacta est.

deci ne revedem, hă? interesant, nu? hmm.. nu prea. nu ştiu dacă chiar a fii să fie sau cumva voi evita această "ciocnire", dar.. cumva mi frică.. şi mă doare fix în pulă că vii, doar că mi frică de mine cumva.. să mă macin singură pentru o prostie, pentru un pas greşit, pentru ceva ce s'ar putea întâmpla.. nu'i corect, nu? să apari după atâta timp cu un zâmet draguţ pe faţă ca şi cum nu s'ar fii întâmplat ar fii puţin.. hmm.. poate de fapt ar fii cea mai inteligentă cale, nu crezi? da, ar fii cel mai frumos. am destul timp, va trebui doar să'mi pregătesc mintea asta proastă pentru tine şi pentru anumite feste ce mi le va juca. şti doar ce te rog? încearcă să nu te mai joci cu mine. aş prefera să mă eviţi, să mă ignori sau pur şi simplu sa nu mă bagi în seamă decât să'ţi baţi pula de mine. nu vreau pur şi simplu să mai simt ceva. cu greu m'am convins că nu a fost nimic decât minciună, orice prost ştie că îmi ajunge puţin cât să nu'mi mai controlez imaginaţia şi să o iau pur şi simplu razna.. îţi jur că eşti cel mai mare gunoi dacă încerci ceva, ţăranule! aş vrea din tot sufletu' să te urăsc şi să uit tot, idiotule! da' nu pot. şi şti de ce? că ai fost atât de deştept încăt să şti cum să mă joci pe orice deget ai vrut tu. şi sincer regret. am 5 luni drăguţe în care mă pot pregăti moral că ar exista o şansă să fii la mai puţin de 1 km de mine.. hmm.. dar şti, nici atâta, n'o să'ţi ofer nici cea mai mică atenţie în astea 5 luni. dacă vii, bine, dacă nu, probabil şi mai bine. nu'mi pasă şi şti ce? o să fac un singur lucru pentru tine. o să mă folosesc de amintirea ta pentru a putea să'mi îmbunătăţesc starea. aş putea să mă fac mai nepăsătoare, ce crezi?.. oricum, scumpule, orice ai hotărî tu, fie că vii, fie că îmi tranzmiţi un sincer " în pizda mătii", fie că nu vii, nu'mi pasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu