marți, 23 noiembrie 2010

thx.

şti ce am făcut ieri? să'ţi spun? bine... hai că'ţi spun. am povestit cu îngerul meu. da, nu am înnebunit. e doar, nu ştiu. l'am văzut... şi ca să nu mai pară atât de ciudat.. îţi voi spune că are înfăţişare umană.. e ciudat să povestesc despre asta... da' cumva parcă m'o făcut să'mi pun problema altfel.. şi să judec situaţia. m'o luat deoparte şi mi'a şoptit uşor că îmi vrea binele şi că mă pot întodeauna baza pe el. nu, nu e vorba de o simplă prietenie, nu e vorba de un foarte bun prieten sau prietenă, e vorba de cineva care nici n'am banuit.. off. n'o să pricepi nimic de aici.. o fost ceva atât de simplu, dar de special.. mi'am dat pur şi simplu seama că îi pasă chiar dacă nu se manifest.  nu, nu'i bine nimic.
mulţumesc pentru tot. şti tu bine şi fără să exprim în cuvinte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu