marți, 23 noiembrie 2010

grazie per essere qui. ancora.. qui.

ţi'am spus că am nevoie de tine, şi că vreau să te întorci, şi că ştiam că vom reveni. ştiam. până şi tu ştiai. şi acum... nu numai că se pare că nu mai suferi atât de mult, probabil că ceva incepe să renască, şi să crească, dându'ne încă o şansă. de data asta se pare însă că am inversat rolurile. de data asta se pare că eşti mult mai puternică, iar eu, se pare că până azi, mai vulnerabilă ca niciodată. şi tu ce mi'ai făcut? m'ai lăsat să văd cum ar fii să te pierd din nou, mi'ai arătat cum ar fii să rămân la starea asta aiurea.. şi mi'ai arătat că pot să'mi şi revin. că pot fii eu, şi că pot continua. şi probabil.. o să fiu demnă de încrederea ta.. până atunci, mai vedem. îţi promit, voi încerca. pentru tine, pentru noi... şi pentru toţi care mi'au fost alături şi ştiu prin ce perioadă naşpa am trecut. mersi încă o dată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu