joi, 18 noiembrie 2010

Damn. wtf? Shit day. sfat:să n`ai încredere în blonde.

dacă eşti blondă nu citi! conţine cuvinte obscene şi s'ar putea să aflii că iepuraşul de Paşte e bunicut'o cu urechi de Playboy...
sau că Moşu şi'o trage cu secretara lui. ): srry. există un X mare si roşu în dreapta monitorului.. dacă nu şti care e stânga... o să aflii că eşti o greseală a naturii..

 BLOND, -Ă, blonzi, -de, adj. (Despre păr) De culoare deschisă, gălbui, galben, bălai, codalb. ♦ (Despre oameni) Care are păr de culoare deschisă; bălai, blondin. [definiţia din dicţionar]
BLOND, - Ă, blonzi, -, adj. [despre persoane =))] persoane idoate, fără gândire, posibile tocilare. influenţabile, se poziţionează doar în extremităţi, ori timide, ori curve.. deobicei până se obişnuiesc cu persoanele cu care'şi petrec timpul sunt timide, apoi încearcă să fie curve.. problema'i daca unu vrea să le fută.. ele nu ştiu dacă să suga buricu sau sfârcu intr'un oral... na, la tăţi ni greu.. n'ai ce'i face.. apoi, chiar nu pot găsi cuvinte pentru a le descrie, dacă o faci tăntălaie ea spune că ai făcut'o idioată, proastă şi handicapată, dar după părerea unora, nespalatul lor în urechi nu are un rol atât de important ca şi frustrarea personală de a fii blondă..
după statistici, 99% din grupul oamenilor normali [categoric, aici intrând speciile de persoane care ştiu cât de cât să vorbească normal, să asculte o muzică decentă, iar cand îi spui de Metallica să te întrebe dacă ai cartea s'o citească.. iar dacă'i spui să dea pe 92,2 fm să te întrebe dacă'i radio nou de manele sau Hector ştie ce naiba], şi'ar bate joc de ei cu fiecare ocazie. gen dimineata când se trezeşte se duce în oglindă "pula mea de blondă, pizda mă'tii cine căcat te'o fătat de idioată du'te'npuşcă'te decât să ieşi pe uşa cu păru ăla.. toarnă'ţi găleata de căcat în cap, ce zici, poate îţi mai acoperi din prostie" sau alea alea.. e aiurea. really, jos cu blondele.. [creaţie personală şi crudul adevăr]

bun, păi nimeni nu mă poate acuza că n'am încercat. întodeauna am urât blondele... bine, într'o zi mi'am călcat pe suflet şi am încercat să povestesc cu o blondă. categoric, întodeauna te va însela fără să'ţi dai seama, pentru că te vei gândi că nu poate fii aşa cretină cum ai tu impresia, sau poate crezi că e mult prea proastă să te poată fraieri, da' nu'i aşa, ori o să te fraierească fără să'ţi dai seama, pur şi simplu prin felu' ei de a fii proastă, ori laşi tu garda jos pentru că şti că n'o s'o ducă capu. bine, la noi cred că o fost a 2a variantă. avea faţa atât de blândă şi părea atât de fragilă, da puii mei, vaca domnului, idioata, şi blonda, mi'o demonstrat o dată pentru todeauna că blondele nu merită absolut nimic... ba, poate.. un singur lucru.. repetat la infinit.. doar palme... faţa lor îţi inspiră, ură, tristeţe [categoric ţi milă când vezi cât de proaste îs], nervi etc.

ok. p.s. n'o să mai am încredere în blonde, am încercat, nu merită, îmi fut nervii, viaţa şi reputaţia.. poate e contagioasă, damn, şi se ia naibii de mine, no thx.

Un comentariu:

  1. Cata dreptate poti avea ,nimeni nu cred ca o sa te acuze de asta..deoarece sa fim seriosi acuma...blondele SUNT PROASTE.!Pe bune ! sunt niste retardate cu 2 fete ,una de proasta iar alta de catea care iar sugeo la primu care i-ar iesi in cale.. FaTa ei nu cere doar banuti ci si pumni pana ii pica mecla pizdi jos . Mmm ce crezi i-ar sta bn desfigurata deoarece eu KRED ka I.AR STA NEMAIPOMENIT DE BN!..

    RăspundețiȘtergere