miercuri, 4 august 2010

ţăran :[

şti.. şi până la urmă tot feelingurile mele au dreptate. ştiam eu că se va întâmpla ceva.. şi nu era doar sentimentul acela aiurea de pierdere.... deee... nici nu ştiu. pur si simplu. ştiam că se va întampla. ştiiaaam. era inevitabil. şi'a luat catrafusele şi a fugit. s'a dus la dracu. nu'i mai pasă. plus, că nu a avut atâta putere în el să'mi zică că pleacă. s'a dus fără să zică nimic. de ce? off.. bună întrebare.. aş vrea să'i ştiu şi eu răspunsul. da' nu, nu'l voi ştii niciodată.. sauu poate.. da' atâta ştiu că se va întoarce, şi nu'i va plăcea când n'o să'l mai accept. întodeauna îs luată de fraieră. întodeauna lumea profită de bunătatea mea. întodeauna le place să mă ştie suferind. întodeauna le place să mă facă să renunţ la mine pentru alţii. întodeauna va fii aşa. întodeauna voi fii eu.. şii.. chiar daca uni's ţărani, eu voi rămâne aceeaşi..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu