joi, 5 august 2010

revision.

mda. deci, recapitulând, acu' o săptămână... era doar o vagă impresie şi o frică nemărginită.. acu' o săptămână îmi era frică să nu'l pierd. acum, aproape că nu'mi mai pasă. a rămas doar acea tresărire usoară când careva îi pronunţă numele sau mă întreaba ceva în legătură cu el. şi apoi.. momentele acelea în care plutesc pe o altă planetă, în un alt univers, şi nu mă gândesc la nimic, dar ştiu că acel nimic e defapt golul pe care l'a lasat. nu mă mai doare. de fapt, de durut, nu m'a durut deloc. doar atunci când îmi dădeam pumni în cap. îmi spuneam că el mă iubeşte şi este o prostie să cred că va pleca vreodată. apoi, când mi'am dat seama că a plecat. am rămas puţin surprinsă.. nu mă aşteptam. şi apoi dezamăgire. de ce? pentru că este un laş. şi multe altele. care nu prea pot fii explicate in cuvinte astfel încăt să sune în limba română. ar fii doar cuvinte scrise aiurea. fără rost.. chiar încep să'mi revin. ştiam de la început că nu e cu nimic mai special, atâta tot ca m'a scos din perdeaua în care m'am ascuns luni întregi. chiar nu mă mai gândesc la el.. adică, logic, acum povestesc despre persoana lui.. care pentru prezent nu mai reprezintă nimic. el, am putea să'l numim de domeniul trecutului. de azi sunt bine. de azi ies din starea asta de aiureală şi redevin eu. mi'am chinuit destul prietenii, chiar dacă n'au ştiut cu adevărat care a fost reacţia mea la hotărârea lui, ştiu cu toţii că am suferit, şi'mi pare rău că am pierdut o săptămână pentru recuperare. i'm back :]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu