sâmbătă, 7 august 2010

ordinary day.

a reînceput ploaia. stropii mari lovesc puternic tot ce apucă. mă uit acum la cer, care are o culoare de un albastru perfect. văd un norişor puţin mai gri ce'mi trage ce ochiul şi parcă îmi şi zâmbeşte. un vânt uşor intră în cameră prin geamul larg deschis. mă mângâie, iar apoi se împrăştie prin cameră. fiecare strop ce mă atinge parcă îmi alungă din tristeţe. muzica cu un ritm puţin melancolic îmi străbate camera după care îmi inundă tot trupul împreună cu vocea perfectă a cantareţei mele preferate. între timp, norii ce acopereau tot cerul acum 10 minute, s'au retras. îmi fac cu mâna fericiţi că m'au făcut şi azi să zâmbesc. mâine va fii o nouă zi. "it's just an ordinary day".
gândindu'mă că nu va mai ploua la noapte aşa cum speram, colţurile gurii mele iau o altă întorsătură. ultimul norişor gri şi frumos mă priveşte zâmbind, apoi câţiva stropi încep să cadă din cer. picăturile mici de apă au început un dans ce'ţi lua minţile, hipnotizându'te. după un timp observ că zâmbeam în timp ce priveam ploaia. i'am mulţumit cu o privire norişorului si l'am lăsat să plece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu