luni, 1 iulie 2013

you make me wanna die...

Me: Ce inseamna daca am vorbit numa despre periperiile noastre, la amicul nostru acasa, si toate cele, cam tot ce am facut, prima noapte etc, am ras cu lacrimi timp de o ora
M:: Apoi inainte sa inchida
M:: zice
M:: noapte buna, ai grija de tine scum.. po
M: Goshh...
Her:: ...rememorarea evenimentelor trecute prin raportarea la trecut , trezind si sentimentele de odinioara?
M: Is complet egoista cand vine vorba de el, culmea e ca nu-mi pare rau de nimic, orice ne-am zice
Me: I think i'm still so fucking in love
Her: obvious , trebuie sa te bucuri de ce-a fost
M: De bucurat ma bucur.. in fine... ma omoara

so? ce mă fac cu tine băiete? așa-i că nu-s singura căreia nu i-a trecut?
am încercat să mă mint... să spun că plac pe altcineva... dar, nu prea a funcționat... sunt curioasă ce urmează...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu