miercuri, 3 iulie 2013

The best way to cheer yourself is to try to cheer someone else up

ai avut, însfârșit nevoie de mine... însfârșit am fost eu cea care ți-a spus o vorbă bună, nu doar tu mie... zi-mi ce să fac...? vreau să te ajut. nu vreau în nici un caz să te las să te pierzi... nu vreau să te plafonezi... vreau să te cresc, să vrei să devii mai mult... vreau să vrei... te rog, ajută-mă cu asta... nu vreau nici să te bat la cap... dar cumva trebuie să încerc. știi ce vreau? vreau să știu că îți voi fi vreodată de ajutor așa cum mi-ai fost tu mie. mi-ai schimbat viața.. nu mă simt datoare.. simt doar că vreau să-ți fiu alături...
iar mi-e frică să nu regret cândva prostia mea... prostie în sensul că țin așa mult la anumite persoane care mi-au fost aproape, și-mi observ gesturile stupide târziu... acționez stupid oare și acum? ce va fii anul viitor pe vremea asta? ce va fi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu