marți, 9 iulie 2013

Vreau să mă scap de tine. Vreau să scap de amintirea noastră. Doar vreau. Nu știu dacă este vreun motiv. Vreau să fie așa. Să nu mă aștept de la nimic de la noi, să-mi continui treburile așa cum trebuiau să fie în momentul în care nu știam că urmează să vii acasă. N-o să mă înțelegi, nici eu nu mă înțeleg... de ce aș vrea să scap de tine?
De ce nu? Doar au trecut deja 2-3 luni de când te-a lăsat baltă...
Ai dreptate, însă... mi-e greu să-l las baltă. Mulți o vor face, am realizat asta de curând... Iar cum el nu a făcut-o atunci când eram în situația lui, nu vreau să o fac...
Îți asumi responsabilitatea pentru tot? 
Vreau doar să-i fiu alături, după săptămânile astea în care am scris atâtea despre el... acum cred că vreau să mă eliberez de noi, să nu fiu legată de nimic, independentă.

Doar de tine depinde, știi bine. O poți face. Știu asta. Și am încredere în tine. 
Mulțumesc, și eu știu că pot să o fac. Am să-i fiu alături, dar am să iau lucrurile așa cum vin. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu