miercuri, 22 mai 2013

"you made my day"

dacă după această seară îmi mai rămâne vreo dorință, este aceea de a te avea alături cât mai mult timp de acum în colo. știu, ar fi trebuit să învăț până acum că persoanele sunt trecătoare în viața noastră, dar vreau ca tu să treci prin viața mea pe o perioadă lungă de timp. chiar dacă la fel ca acum, adică, interacționăm nu atât de des, dar de fiecare dată tu schimbi ceva în mine, la mine, la comportamentul și gândirea mea. îmi doresc atât de mult să fie totul bine... îți doresc ție tot binele din lume... doresc să ai totul pentru a fi fericit. dar, te vreau și pentru mine uneori. atât de puțin... încep să simt că țin la tine tot mai mult...  și sper ca într-o zi, să mă poți vedea ca o prietenă. cred că acesta ar fi cel mai frumos dar. nu știu dacă e posibil ca tu să faci ceva încât să-mi schimbi această părere, însă sunt aproape sigură că prezența ta o voi prețui mereu. thank you, rival.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu