sâmbătă, 25 mai 2013

aleea iacta est. aka zarurile au fost aruncate.

so... nu am luat o hotărâre, iar prin asta, s-a hotârât singură toată afacerea. de acum, tot ce pot să fac este să răspund de fiecare dată respectuos mă voi duce la PR și Comunicare m-am auzit ieri simulând ideea de acum în colo ăsta va fi răspunsul meu monoton la aceeași întrebare stupidă care mă urmărește de luni de zile, și mă va mai urmări de acum în colo. ideea e bună. am cunoscut lume de acolo. putem presupune că e lume bună. un singur lucru lipsește: vocea mea, și sclipirea din ochi când spuneam eu am să devin paramedic. prin urmare... cum el punea: visele sunt pentru a le avea, nu pentru a le dobândi neapărat. și că toată lumea are vise, însă asta nu înseamnă că le va urma vreodată.

visul meu... sper să nu moară niciodată. iar cândva, peste mult timp, să pot să le spun dragilor... da, fusesem acceptată la o facultate din X, urma să devin paramedic... însă odată cu această împlinire, dispare gândul că voi ați fi existat vreodată.... mi-am asumat riscul, așa că iată-vă. se pare că făcusem alegerea potrivită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu