joi, 12 aprilie 2012

somebody I used to...

chiar dacă acum lacrimile curg şiroaie, sunt sigură că curând voi râde de aces lucru, dar mai ales, mă voi numi proastă că am ajuns în halu ăsta. am sacrificat multe, şi totuşi am ajuns groaznic. tânjesc mereu după asta. şi în momentul în care îmi amintesc de ceva frumos, oricare ar fi acela... de la un zâmbet, o poză, sau cel mai frumos, chipul tău dimineaţa când te trezeşti şi eşti lângă mine. de fapt, erai. nu vreau să mă gândesc ce efect ar avea să îţi mai văd faţa aia în vreo dimineaţă aproape de mine. chiar nu percep cum am ajuns aici. e atât de aiurea.. încât pot să jur că e una din postările alea pe care o să ajung să le urăsc.. şi sigur atunci şi felul în care m'ai făcut să ajung. dar cred că sunt fericită. sper să fiu fericită. dar mai ales, să fim fericite. să putem să râdem apoi şi să zâmbim mereu.. să putem să plângem în braţele celeilalte că cine ştie ce s'o întâmplat. ai dreptate. mă bucur, într'un fel sinucigaş că ai ales aşa. sunt sigură că e alegerea corectă. hai să nu mai minţim lumea. hai să plutim împreună. să ne ajutăm una pe alta şi să ne facem viaţa mai frumoasă. e patetic. cealaltă parte se zbate în mine şi îmi fute tot filmu. nu vrea să mă lase să fiu siropoasă. dar bine face, partea aia aş vrea să o am mereu.
dar niciodată. niciodată nu o să uit singura persoană care m'o acceptat aşa cum îs. care m'o suportat.. şi cred că în felul ei, m'a iubit. şi m'o schimbat. mult. foarte mult. cândva o să îţi mulţumesc. crede'mă. o să trec peste. promit. e o varză totală în capu meu. dar.. nu cunosc motivu.. dar vreau să presupunem că va fi aşa cum ar trebui să fie. să o facem ca un joc. te iubesc. mă iubeşti.. dar ca atunci când eram mici şi nu vroiam să recunoaştem că placem pe cineva. şi să ne ascundem. chiar şi una faţă de alta. dar, o să fie mai bine. deja mi se pare extrem de banal. deja aş vrea să şterg tot. dar ar însemna să mă şterg pe mine şi să uit că pot fi şi aşa. că am iubit vreodată. că am fost iubită. că... te'am atins vreodată.


piesa îmi curge în vene. nu ştiu de ce îmi descrie starea.. chiar şi fără să îi fi ascultat versurile. chiar trebuie să găsesc o piesă pentru fiecare moment? ok, te asigur că mereu mă voi gândi la perioada asta când voi auzi piesa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu