luni, 8 februarie 2016

Citeste si reciteste articolul asta de cate ori este nevoie.

Acesta este unul dintre cele mai bune articole pe care le-am citit.

M-a luminat și m-a făcut să înțeleg lucruri esențiale... De câte ori am îndoieli, ar trebui să îl recitesc. Să-l memorez într-un sfârșit.

sample:
"Copilul interior al persoanei respective se simte satisfăcut și împlinit de prezența celeilalte persoane în viața lui și invers. Unul simte ”ah, am o mamă”, celălalt simte la fel ”ah, am o mamă” și astfel amândoi ”au câte o mamă” și acum se pot relaxa. Și da, într-adevăr, în această stare de relaxare se poate construi ceva frumos. Dar datorită relaxării poate lua naștere ceva frumos, nu datorită faptului că cei doi sunt împreună. Dacă s-ar putea relaxa individual printr-o altă modalitate, oricare dintre cei doi parteneri ar putea obține același rezultat. Relaxarea este cea care creează spațiu pentru ”minuni”, nu prezența celeilalte persoane. Dacă am învăța fiecare să ne relaxăm în mod individual, fără celălalt, am obține același lucru și am descoperi că, de fapt, suntem compleți exact așa cum suntem și că nu avem nevoie de altcineva pentru a ne putea simți împliniți."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu