marți, 11 februarie 2014

What's yours?

Fiecare-și are gândul ascuns... fiecare-și are mintea murdară... iar fiecare-și are secretul devastator.
Care ar fi acel gând al tău? Ce ai putea spune cuiva, astfel încât momentul următor să se stingă vreo urmă de fericire în ochii lui, astfel încât să facă un pas imediat în parte opusă ție? Ce ai putea să-mi spui mie? Cu ce ai putea să mă sperii mai tare decât aș putea să te sperii eu? Nu ai nimic, crede-mă. Sunt o criminală, sună dramatic, hă? E așa, și o vei vedea cu ochii tăi. Aparențele înșeală... amarnic.


people | via Facebook
Da, ei bine... ce să spun, hă? Vina a venit peste mine, nu o dată, nu de două... nu o noapte, sau nu două... ani de zile, nopți de-a rândul. O făcusem, da? Se întâmplase, dar ce înțelegeam eu? Uite că acum, prima oară dupa 12 ani, nu mă mai cert. Prima oară dupa 12 ani, conștiința mea tace. Prima oară după 12 ani, îmi doresc ca cineva să moară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu