duminică, 24 iulie 2011

un anişor.

La mulţi mulţi ani Blogdan. ai făcut un an. un an în care m.ai suportat, pe mine şi problemele mele, pe mine şi pe nervii mei, pe mine şi pe toată lumea care gravita în jurul meu. îţi mulţumesc că mereu ai fost disponibil, m.ai ajutat şi mereu m.ai ascultat [cu toate excepţiile de rigoare, când îmi doream să am la îndemană un caiet şi un creion să pot scrie până ajung la tine, dar acolo nu eşti tu de vină, sigur] îţi mulţumesc pentru că eşti cel mai bun prieten. nu trădezi nimic. nu scoţi nici o vorbă, nu te poate mitui nimeni. în fond, nimeni nu mă poate lovi prin tine. eşti mereu în faţă şi probabil nimeni nu m.ar putea lovi. chiar nu ştiu cum să îţi mulţumesc, ştiu doar că nu am de gând să te abandonez vreodată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu